Aina ilmaiset toimitukset kaikkiin tilauksiin // Toimitus 1-2 arkipäivässä

Vito Beauty

Toimitusehdot

Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy maahantuoja Be More Cosmetics Oy, y-tunnus 2601623-8. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. Hyväksymällä nämä toimitusehdot, verkkokaupan asiakas todistaa tutustuneensa kaupan käynnin ehtoihin.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.vitobeauty.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilauksen muokkaus ja peruutus
Jos haluat muokata tilaustasi tai peruuttaa sen, ota yhteyttä osoitteeseen info@vitobeauty.fi tai soita asiakaspalvelunumeroomme (02) 779 3600. Huomioithan, että kaikki tilaukset pyritään lähettämään arkisin vuorokauden kuluessa tilauksen tekemisestä. Arkisin ennen klo 13 tehdyt tilaukset luovutetaan postille klo 15 mennessä.

Vaihto- ja palautusoikeus
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Koska kyseessä on kosmetiikka – ja hygieniatuotteet, palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä, avaamattomia ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos palautettu tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa voida palauttaa. Mahdollinen tuotteen palautus tapahtuu asiakkaan kustannuksella. Jos haluat tehdä palautuksen, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai puhelimitse.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Paytrail Oy on yhteydessä asiakkaaseen palautuksesta, mikäli maksamiseen on käytetty verkkopankkia tai maksukortteja. Palauttaessasi koko tilauksen tai osan tilauksen tuotteista tulee sinun maksaa toimituskulut. Ota meihin yhteyttä ennen kuin palautat tuotteen, mielellään sähköpostitse info@vitobeauty.fi tai soittamalla arkisin klo 09-15 numeroon 02 779 3600

Tavaran noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruuttamiseen. Noutamattomasta lähetyksestä veloitettava summa on 12 euroa, joka pidätetään palautettavasta kauppasummasta. Maksu koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista. Lue lisää alempaa kohdasta: Noutamattomat tilaukset

Viallinen tai väärä tuote
Mikäli vastaanotat väärän tai viallisen tuotteen, ota yhteyttä Vito Beautyn asiakaspalveluun (info@vitobeauty.fi) 14 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Mikäli yhteydenottoa ei tehdä esitetyn ajan sisällä, katsotaan asiakkaan olleen tyytyväinen vastaanottamiinsa tuotteisiin. Vito Beautylla on oikeus kieltäytyä käsittelemästä pidemmän ajan kuluttua saapuneita reklamaatioita. Palautusosoitteen saat ottamalla yhteyttä sähköpostilla: info@vitobeauty.fi. Vito Beauty vastaa luonnollisesti palautuskuluista, jos olemme tehneet virheen.

Noutamattomat tilaukset
Kuluttajansuojalain mukaisesti tilauksen noutamatta jättäminen tai kieltäytyminen vastaanottamasta ei ole sama asia kuin asiakaspalautus. Veloitamme kaikista 1.1.2016 jälkeen lähetetyistä ja asiakkaasta johtuvasta syystä noutamatta jätetyistä ja verkkokaupalle takaisin palautuvista lähetyksistä aiheutuneet kulut täysimääräisinä. Varastollemme noutamattomista palautuksista aiheutuneista kuluista on siis vastuussa tilauksen tekijä. Tavaran noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruuttamiseen. Noutamattomasta lähetyksestä veloitettava summa on 12 euroa, joka pidätetään palautettavasta kauppasummasta. Maksu koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista.

Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostitse tai puhelimitse arkisin klo 09-15 asiakaspalveluumme. info@vitobeauty.fi / 02 779 3600

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä paketin vastaanottamisesta. Mikäli paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä reklamaatio kuljetuspalvelulle.

Toimitusajat
Paketit lähtevät meiltä aina yhden (1) arkipäivän sisällä tilauksesta, lukuunottamatta pyhä -tai lomapäiviä joista tiedotamme verkkokaupassa erikseen. Jos tilauksen lähetys jostakin syystä viivästyy, olemme yhteydessä asiakkaaseen mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Teemme kuitenkin aina parhaamme, että ennen klo 13.00 arkisin tehdyt tilaukset lähtevät saman päivän toimituksessa. Toimitus kestää yleensä noin 1-2 arkipäivää sijainnistasi riippuen. Toimitusaika-arvio on laadittu Postin antamien tietojen perusteella.

Vito Beauty ei ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä. Posti toimittaa asiakkaalle sähköisen (tekstiviesti/sähköposti) tai kirjallisen ilmoituksen lähetyksen saavuttua noutopisteeseen. Vito Beauty ei voi vaikuttaa noutoilmoitusten saapumiseen mutta paketin seurantakoodin voi tarvittaessa pyytää uudelleen sähköpostitse info@vitobeauty, huomioithan että löydät seurantakoodin myös sähköpostin tilausvahvistuksesta. Asiakas voi noutaa lähetyksensä noutopisteestä myös ilman vastaanotettua noutoilmoitusta todistamalla henkilöllisyytensä ja esittämällä lähetyksen seurantakoodin.

Toimitustavat ja -hinnat
Toimitamme tuotteet Suomessa Postin välityksellä. Valittavissasi on nouto postista, nouto postin pakettiautomaatista tai postin kotiinkuljetus. Minimitilausraja on 14.00 euroa.

Nouto postista
Toimitusaika 1-2 arkipäivää. Toimitus lähimpään Postiin. Ei toimituskuluja.

Postin pakettiautomaatti (SmartPOST)
Postin pakettiautomaatti on helppo tapa vastaanottaa paketteja. Ei toimituskuluja.

Posti kotiinkuljetus
Posti sopii kotiinkuljetuksesta asiakkaan kanssa puhelimitse ja toimitus tapahtuu arkisin klo 9-21 välisenä aikana. Toimituskulut kotiinkuljetukselle ovat 9.90 euroa.

Postiennakko
Voit myös maksaa tuotteet samalla kun haet ne postista. Tässä tapauksessa pyydämme sinua laittamaan tilauksen sähköpostilla suoraan osoitteeseen info@vitobeauty.fi tai soittamalla numeroon (02) 7793 600. Postiennakkotilauksiin lisäämme 6€ toimitusmaksun.

Kampanjat ja tarjoukset
Asiakkaamme saavat tiedot vaihtuvista kampanjoista verkkokaupan sivulta, sähköpostitse uutiskirjeen muodossa (itse henkilökohtaisesti antamallaan markkinointiluvalla rekisteröityessään) sekä facebookista. Vito Beauty ei ole vastuussa asiakkaan epähuomiossa unohtamiin alennuskoodeihin tai kampanjatarjouksiin. Kampanjatarjoukset ovat aina voimassa vain ilmoitetun ajan eikä tarjouksia – tai alennuskoodeja ole mahdollista käyttää enää tarjousajankohdan päättymisen jälkeen. Verkkokaupan alennuskoodit eivät ole käytettävissä valmiiksi alennettuihin tuotepaketteihin. Voit lisätä tuotteet yksitellen ostoskoriin ja hyödyntää näin mahdollisesti paremman tarjouksen alennuskoodilla. Kampanjat koskevat vain verkkokaupassa tehtyjä ja maksettuja tilauksia. Kampanjahinnat eivät ole voimassa postiennakkotilauksissa.

Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Käytössäsi olevat maksutavat ovat​:​

  • ​K​orttimaksut (Visa, Visa Electron ja Mastercard, American Express)
  • V​​​erkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia)
  • Klarna Lasku ja Erämaksu
  • PayPal

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

PayPal
Voit maksaa meillä myös käyttämällä PayPal-maksujärjestelmää. Voit maksaa tilauksesi suoraan Paypal-tililtä tai maksaa maksu- tai luottokortilla, joka on liitetty PayPal-tilillesi.

Lasku ja osamaksu
Vito Beauty-verkkokaupan laskut ja erämaksut hoitaa Klarna Oy, joka on erillinen yritys ja määrittelee kriteerit, joilla asiakas voi tilata tuotteita laskulle tai tilille. Jos Klarna maksutavan valitseminen ei onnistu, asiakas voi kysyä yksityiskohtaisen syyn hylkäämiseen suoraan Klarnan asiakaspalvelusta puh: 09 – 425 997 77 arkisin, 09:00 – 18:00

Klarna Lasku
Klarna Laskulla maksaessasi saat tuotteet ensin ja maksat vasta sitten. Maksuaika on 14 päivää, mikäli maksat koko kauppahinnan edellä mainitun ajan kuluessa. Voit halutessasi maksaa laskun myös erissä. Sinun ei tarvitse ilmoittaa maksukorttisi tietoja. Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään muistutusmaksu 5,00 € ja viivästyskorko 8.00 %.​ ​Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista.
Lisätietoa Klarna Laskun maksuehdoista
Klarnan verkkosivut

Klarna Joustava erämaksu
Maksaessasi Klarna tilin/erämaksun kautta saat tilaamasi tuotteet ensin ja maksat vasta sitten. Kuukausierä on 9 € tai vähintään 1/24 kokonaissummasta. Sinun ei tarvitse luovuttaa maksukorttisi tietoja. Maksat ostoksesi seuraavan kuukauden lopussa. Voit halutessasi maksaa jäljellä olevan velan myös kerralla. Kaikki ostoksesi yhdistyvät samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle. Tilinhoitomaksu 3,95 € / kk tilausmäärästä riippumatta.

Klarna Tilille tehdyn 1000 €:n esimerkkiostoksen perustamismaksu perusehtojen mukaan on 0 €. Tämän hetkinen vuosikorko on 22 %, jolloin esimerkkiostoksen mukainen todellinen vuosikorko on 34,64 %. Ostoksen luottohinta on 1171 €. Kuukausieriä on 12 kappaletta ja erät ovat kooltaan 98 €. Esimerkin mukainen ostos edellyttää, että luoton kokonaissumma suoritetaan vuoden sisällä.

Tilauksen yhteydessä Klarna voi tarkistaa luottotietosi Asiakastieto Oy:n luottotietorekisteristä.

​Klarna Oy on erillinen yritys ja määrittelee kriteerit joilla asiakas voi tilata tuotteita laskulle. Jos laskutusvaihtoehdon valitseminen verkkokauppatilauksessa ei onnistu, voi asiakas itse kysyä yksityiskohtaiset tiedot suoraan Klarnan asiakaspalvelulta puh 09 – 425 997 77 arkisin klo 9–18.
Lisätietoa Klarna Tilin maksuehdoista
Klarnan verkkosivut

Turvallisuus
Käytämme SSL (Secure Socket Layer), joka on tietojensiirron suojattu yhteiskäytäntö internetissä (tai muissa verkoissa). SSL-käytänne luo konekielellä käännetyn eli kryptatun kanavan lähettäjän ja vastaanottajan välille. Kryptaus varmistaa, että kukaan ei voi manipuloida siirrettävää dataa (Message Integrity). SSL-käytänne käyttää digitaalista sertifikaattia tarkistaakseen lähettäjän ja/tai vastaanottajan tiedot siirrettäessä dataa (Server Authentication).

Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Ostoskorisi on tyhjä